שוק סלסלות פירות ושוקולד

הן יכולות גם להיות הדבר הקרוב ביותר למתנה המושלמת, הן יכולות להיות מותאמות אישית לחלוטין, מותאמות לנותן ולמקבל ולמחיר הרצוי. עבור אנשים מסוימים, היא המתנה המושלמת: הזדמנות להיות אמנותי ויצירתי ובעיקר לשמח. המוצר הינו סלסלת פירות וסלסלות השי.

אין ספק שזה תעשייה עם פוטנציאל "כיף" עצום. אתה מקבל המון פירות חתוכים וטעימים או שוקולדים ויין בסידור מרהיב, ואתה מספק מוצר הגורם הנאה אינסופית לנמען. הנותנים ומקבלים סלסלות הפירות והשי מעריכים את היצירתיות והייחודית של המושג.

שוק סלסלות המתנה היא עדיין פתוח לרווחה והזדמנויות המכירה הן בלתי מוגבלות כמעט. אבל זה לא משחק; זה עסק רציני. היא אינה דורשת מידה רבה של הון התחלתי – עסקי סלסלות מוצלחים התחילו רק עם כמה מאה שקלים או דולרים. מה דורש הוא תכנון מתחשבתי, הכנה ומחויבות וכן מנה חזקה של התרגשות והתלהבות.

שוק היעד

כמעט לכולם יש את הפוטנציאל להיות הלקוחות שלך. לשם כך אתה צריך לחקור ולזהות את השוק, לבחור נישה, ולאחר מכן לפתח תוכנית כדי לשרת אותו.

השוק לעסקי סלסלות (סלסלת פירות, שוקולד, או מוצרים טעימים אחרים) אינו מוגבל עוד לצרכן בודד המחפש מתנה ייחודית. בעבר, נשים ייצגו את המגזר הגדול ביותר של שוק התעשייה, הן כלקוחות ומקבלי הסלסלות. אבל המצב השתנה. שווקי הסלסלה העיקריים נפתחו גם לגברים, צעירים ועוד.

סלסלת פירות

קוני סלסלות המתנה נוטים להיות המעמד הבינוני והעליון מבחינת הכנסתם, כך שמחקר השוק שלך צריך לגלות איפה אנשים קונים בחתך דמוגרפית מסוימת זו.

לקוחות עסקיים

לקוחות עסקיים יכולים להיות הלקוחות הטובים ביותר שלך. לרוב יש להם  הזדמנויות רבות לרכישת מתנות והם קונים כל השנה, ולא רק בתקופת החגים. הם באופן קבוע מזמינים סלסלות פירות וממתקים לנישואי עובדים, מבצעים, פרישה לפנסיה וימי הולדת לאורך כל השנה. רבים גם נותנים מתנות ללקוחות במהלך השנה.

ללקוחות עסקיים אין לעתים קרובות את הזמן או אנשים הזמינים לרכישה בחנות. עסק של סלסלות יכול לתפקד בתור הספק האישי של העסק, כך שכל מה שהלקוח צריך לעשות זה לבצע שיחת טלפון אחת והסלסלה המיוחדת כבר בדרך.

 מה יהיה לך למכור?

לאחר שזיהינו את השוק וקבענו מה הלקוחות פוטנציאליים צפויים לקנות וכמה הם יוציאו, צריך להחליט על הנפקות הסלסלה. סלסלת פירות או שוקולד מותאמת אישית, וסלסלה רגילה.

רוב עסקי הסלסלות מציעים שילוב של סלסלה סטנדרטית ומותאמת אישית.

סלסלות מותאמות אישית יהיו לעתים קרובות כוללים פריטים שתרכשו במיוחד עבור הסל הזה, ומרבית הפריטים האלה יירכשו בחנות, כלומר הם יהיו יקרים יותר מאשר ההנפקות הסטנדרטיות שלך. פירות מיוחדים האהובים על הלקוח או יין טוב, דרך נפלאה להציג מתנה מיוחדת היא לכלול פריט אישי תצלום, או תכשיט – בתוך סלסלת המתנה. תצטרך להסביר את זה ללקוחות שלך, לברר מראש כמה הם רוצים לבלות, ולעבוד במסגרת תקציב זה.

סלסלות רגילות יכולות לשמש דגימות שאתה יכול להראות ללקוחות פוטנציאליים. אם תכולתן אתה יכול להרכיב ולספק  אותם די מהר, הפחתת עלויות העבודה שלך מאפשר לך לגבות מחירים נמוכים יותר עבור סלסלות אלה.

שקול להציע מגוון סלסלות סטנדרטיות במגוון רחב של גדלים ומחירים. לדוגמה, סלסלת פירות יכולה לבוא בכמה גדלים והמחיר נע בתאם לצרכים התקציביים של לקוחותיך.

פורסם בקטגוריה צרכנות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.