קידום אתר

את העולם העסקי מניעים גלגלים בעלי אופי המשתנה מתקופה לתקופה. אם בעבר עסק שלא היה "שם" לא היה קיים, הרי שכיום, קידום אתר הוא הדרך הכמעט יחידה לעלות על מפת עולם העסקים.

מזל טוב! האתר שלכם באוויר

לאחר התלבטויות באשר לאופן עיצוב האתר שלכם, התחבטויות באשר לתכנים שיופיעו בו, היסוסים לגבי מיקום הלוגו ושם הדומיין, עלה האתר לאוויר, בשעה טובה.

ואז אתם מגלים לתדהמתכם, שבעצם, לא כולם מודעים לקיומו החי והבועט של האתר החדש שלכם.

קידום אתר

קידום אתר

קידום אתר: איך עושים את זה בכלל?

כעיקרון, קיימות שלוש דרכים מרכזיות לקידום אתר.

קידום אתר אורגני (SEO) הוא קידום המתבצע דרך תוצאות החיפוש הרגילות של מנועי החיפוש. קידום טבעי זה מתבצע ללא תשלום למנועי החיפוש בעבור נראות או הקלקה. קידום אתר באופן זה מתבסס על העיקרון, לפיו ככל שמיקומו של האתר מצוי גבוה בתוצאות החיפוש, כך גדולה מגמת הכניסות אליו.

בהתחשב בכך שמעל 90 אחוזים מן הגולשים מוצאים את מבוקשם דרך מנועי החיפוש, הרי שאתר שאינו מופיע בתוצאות, מפסיד צפיות ולפיכך גם לקוחות פוטנציאליים.

דרך נוספת לקידום אתר מתבצעת על ידי קידום ממומן (PPC), המתבסס על תשלום עבור הקלקה. בפועל, אנו רוכשים שטח פרסום במנועי החיפוש, ובעבור כל הקלקה של גולש על המודעה נחויב בתשלום למנוע החיפוש. כאשר אתר חדש ברשת וטרם צבר את קהל הגולשים הרצוי לו, הרי שמדובר במנגנון מומלץ להתחיל בו כדי ליצור זרימה ראשונית באופן מיידי.

קידום אתר באופן אחר מתבצע על ידי רשתות חברתיות. אלו האחרונות פתוחות בפני כולם, והן מהוות כלי שיווקי מן המעלה הראשונה. רשת חברתית מאפשרת פילוח מסוים ופניה אל קהל היעד הרצוי לקידום האתר.

ניתן ליצור פרופיל עסקי, להזמין גולשים, לבנות קמפיינים, אך חשוב לא פחות: לקיים קשר און ליין עם קהל הלקוחות הפוטנציאליים. עם זאת, קידום אתר דרך רשתות חברתיות מצריך גיבוי בדמות קידום אורגני או ממומן.

מקדם אתר – איזה מין מקצוע זה?

עד כה, נעזרתם באנשי מקצוע כדי שהאתר שלכם יקרום עור וגידים וירטואליים. גם שלב קידום אתר מצריך איש מקצוע המבין בתחום, במיוחד משום שמדובר בשלב מורכב המצריך שילוב של מספר כישורים אינטרנטיים.

איש מקצוע ידע כיצד להגדיל את התנועה אל האתר וכתוצאה מכך גם את ההכנסות שיניב לכם האתר, יאבחן באיזו דרך למתג את התחום בו עוסק האתר שלכם ויפנה לפלחי השוק בהתאם.

הגבולות בין העולם הוירטואלי לבין העולם האמיתי הטשטשו, ואולי מעולם לא היו קיימים מלכתחילה. משום כך, מרגע שעלה האתר שלכם לאוויר יש צורך לפרסם אותו במהירות האפשרית, כדי שיזכה לרמת אמינות גבוהה ולהפניה מאסיבית של לקוחות שנהנו מן השירות או המוצר. לאתר בעל ותק יש פריבילגיות ברשת, שהמשמעות שלהן היא הגדלת רווחים.

פורסם בקטגוריה טכנולוגיה, צרכנות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.