קידום אתרים בגוגל – איך הכי טוב להתחיל לקדם אתר בגוגל?

כלקידום אתרים בגוגל בעל עסק רוצה שיהיו לו כמה שיותר לקוחות. אחת הדרכים הכי טובות להשיג לקוחות חדשים לכל עסק היא לקדם את העסק בגוגל. קידום אתרים בגוגל מהווה תחום רחב מאוד שמתפתח ומשתנה ללא הרף. השאלה היא איך מתחילים בתהליך הקידום? מהו הצעד הראשון שיש לעשות? קודם כל כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו, אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו רוצים לקדם אותו באופן אורגני או באופן ממומן. לאחר שנחליט איזה סוג קידום אנחנו רוצים (אפשר להחליט לקדם בשתי השיטות) אנחנו צריכים לבנות תכנית קידום. התכנית צריכה לכלול את המטרות שאנחנו רוצים להשיג באמצעות הקידום (כמה לקוחות חדשים אנחנו רוצים למשל שיהיה לנו ביום או בחודש). אנחנו צריכים להחליט גם מה התקציב שאנחנו יכולים להוציא על הקידום וגם לאיזה קהל יעד קמפיין הקידום שלנו יפנה.

למה חשוב לקדם אתר עם תכנית ברורה ולא לשלוף מהמותן?

כאשר עוסקים בנושא של קידום אתרים בגוגל חשוב לקדם את האתר עם תכנית ברורה ולא לשלוף כל פעם מהמותן החלטות פזיזות בדבר הקידום. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בלי תכנית ברורה הקידום יהיה פחות אפקטיבי וישיג לנו פחות תוצאות. קידום איכותי ובמיוחד קידום אורגני הוא קידום שנבנה לאט ולאורך זמן. קידום אורגני ללא תכנית הוא למעשה קידום שאף פעם לא יצליח. כאשר מקדמים באופן אורגני צריך לבנות תכנית ברורה כמה קישורים יוצרים בחודש וכמה מאמרים.

איך אפיון האתר שלכם יסייע לכם לקדם אותו?

בשביל שתכנית הקידום תתאים למטרות שלכם ואף תשיג אותם כדאי לבצע בשלב ראשון אפיון של האתר. כאשר מבצעים אפיון של האתר (עדיף לעשות זאת בשלב הבנייה שלו), למעשה מאפיינים את קהל היעד אליו האתר פונה, את הייחוד של האתר וגם את היתרונות שלו. באופן זה ניתן לבנות קמפיין שיווק לאתר שייחד את העסק שלכם מעסקים מתחרים בשוק. קידום אתרים בגוגל כולל פעמים רבות תהליכים רבים של אפיון בהם אתם צריכים לבחור מה תהיה התדמית של האתר שלכם ואיך בדיוק תשווקו אותו ואף חשוב מכך למי תשווקו אותו.

למה חשוב לאפיין את השוק והמתחרים כאשר מקדמים אתר?

חלק חשוב מאוד מכל תהליך של אפיון אתר הוא אפיון השוק ואפיון המתחרים. כאשר מקדמים אתר זה אף פעם לא בחלל ריק. עליכם לצאת מתוך הנחה שיש עשרות עסקים בדיוק כמו העסק שלכם שנלחמים אתכם על אותו נתח שוק. ההבנה איך המתחרים פועלים וממתגים את עצמם יכולה לאפשר לכם למתג את העסק שלכם כעסק ייחודי יותר. ייחוד זה יבוא בסופו של דבר בכל התכנים של האתר שלכם – שישמשו גם לשם הקידום שלו. הייחוד יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב של האתר ובגרפיקה שלו.

קידום אתרים בגוגל – ממה חשוב להימנע?

כאשר עוסקים בקידום אתרים יש דברים שחשוב מאוד להימנע מהם – כי הם עלולים לפגוע בקידום. קידום אתרים בגוגל מצריך מקוריות רבה ויכולת יצירה. כך למשל כאשר אנחנו מקדמים אתר חשוב מאוד להימנע מהעתקה, שכפול או גנבה של תוכן מאתרים אחרים. גוגל מוציאה ממנוע החיפוש אתרים שיש בהם תוכן משוכפל או מעותק. אף חמורה מכך העבודה שעל כל העתקה של תכנים אתרים אנחנו יכולים להיתבע ולהידרש לשלם סכומי עתק של מאות אלפי שקלים. כאשר אנחנו מקדמים אתר חשוב להימנע מקישור האתר דרך חברת האחסון או בניית קישורים לאתרים מפוקפקים כמו אתרי הימורים או אתרי פורנו.

פורסם בקטגוריה טכנולוגיה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.